Kwaliteit ramen tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Vragen? Bel ons! +32 505 801 61

Heeft u algemene vragen? Kijk dan hieronder of uw antwoord er bij zit.

Algemene zaken

 

Creon-Ramen staat voor kwaliteit ramen met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Wij proberen u middels onze web-shop zo goed mogelijk inzage te geven in ons assortiment. Mocht u vragen hebben van technische aard, algemene aard of op zoek zijn naar iets wat niet op deze web-shop staat? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via het contactformulier.

  • Waarom zijn onze prijzen voordelig?
    • Naast de kwaliteit van de ramen is ook de prijs een zeer belangrijke factor. Belangrijker nog is dat een scherpe prijs niets afdoet van de kwaliteit. Het realiseren van scherpe prijzen is alleen mogelijk door jaren lang ervaring te bundelen en dit om te zetten in slimme en efficiente productie processen. Bij ons kunt u online de prijzen van de ramen berekenen, de ramen bestellen. Daarnaast staan op deze web-site veel technische informatie die u op weg helpt. Heeft u vragen? Geen probleem, dan staat ons service team voor u klaar.
  • Wat is de levertijd van de ramen en deuren?
    • Levertijden:
      Vliegenramen / Vliegendeuren: 2 - 3 weken
      PVC Systeem: Kommerling: 5 - 6 weken
      M.u.v. binnenzijde renolit en voordeuren uitgevoerd in bovenstaande systemen: 7 - 8 weken
      Aluminium Imperial RAL kleur: 5 - 6 weken
      Aluminium Imperial geanodiseerd: 6 - 7 weken
      Let op: Gedurende de zomer c.q. kerst vakantie zijn onze kantoren niet gesloten. De levertijd kan gedurende deze periode een kleine vertraging oplopen.
      Meer informatie
  • Wat gebeurd er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
    • Nadat wij uw bestelling in goede orde hebt ontvangen, krijgt u een orderbevestiging. Als u betaalt via bankoverschrijving, zal de bestelling in behandeling worden genomen nadat de betaling is ontvangen. U ontvangt dan ook de factuur. Als uw bestelling gereed is, krijgt u hier bericht over van onze distributeur.
  • Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
    • Als u een bestelling plaatst bij Creon Ramen, kunt u er voor kiezen om uw kozijn zelf op te halen of om deze te laten bezorgen.
    • 1. Bezorgen: De bezorgkosten in heel België bedragen € 80,- (inclusief BTW). Dit bedrag is ongeacht de grootte van uw bestelling. Er zal telefonisch contact met u worden opgenomen door de distributeur voor het maken van een bezorgafspraak. De dag voor bezorging kunt u na 16:00 op http://www.bezorgtijden.nl/rvlot kijken hoe laat u uw bestelling precies bezorgd wordt.
    • 2. Ophalen: Ophalen is gratis ongeacht de grootte van uw bestelling. Zodra uw bestelling bij ons is afgeleverd, informeren wij u hierover. De bestelling kan worden afgehaald op zaterdag tussen 09:00 en 12:00. Dit kan op het adres: Brugsestraat 178, 8020 te Oostkamp. Betaald u onder rembours? Dan ontvangt u van de transporteur de bijbehorende factuur. Wij adviseren u voor het ophalen van uw bestelling met 2 personen te komen t.b.v. het laden van de ramen / deuren / schuiframen. Daarnaast is het raadzaam voldoende materialen mee te nemen ter bescherming van uw bestelling.
  • Zijn de prijzen op Creon Ramen inclusief BTW?
    • Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW. In de winkelwagen ziet u de totaalprijs ook inclusief verzendkosten.
  • Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling. Kan deze nog gecorrigeerd worden?
    • Dat kan, indien u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Binnen 24 uur hoort u van ons of de bestlling kosteloos gewijzigd kan worden.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    • De mogelijkheid bestaat om uw bestelling te retourneren. Let hierbij wel op dat voor maatproducten het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand geldt. Bij Creon heeft u dertig dagen bedenktijd. Bent u binnen deze dertig dagen niet tevreden? Dan kunt u het product in originele staat retourneren naar: Brugsestraat 140, 8020 te Oostkamp. Vermeldt hierbij het ordernummer en uw adres. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw retournering, zullen we het aanbetaalde bedrag terugstorten op uw rekening.
  • Kan ik producten op maat laten maken?
    • Dat kan zeker. Creon wil aan uw wensen voldoen, dus maakt graag producten speciaal voor u op maat. U kunt een maatwerk offerte aanvragen. Wij nemen graag uw wensen met u door, zodat wij een passende offerte kunnen maken.
  • Algemene voorwaarden
    • Creon Online B.V.B.A. hanteert de algemene voorwaarden van Becommerce. Die voorwaarden zijn te vinden op de pagina Algemene voorwaarden en zijn daar ook te downloaden. U kunt een exemplaar aanvragen via  onze contact pagina.
  • Privacy policy
    • Om uw privacy te waarborgen hebben wij een privacy policy opgesteld.
  • Garantie
    • De basis voor garantie is de Belgische wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. De verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.
    • Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden.
    • 15 jaar, Kleurechtheid (Wit/Creme)
      10 jaar, Overige kleuren
      10 jaar, Kunststof gevelelementen
      10 jaar, Glas
      5 jaar, Deurpanelen
      5 jaar, Beslag voordeur
      5 jaar, Hang & Sluitwerk
    • Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

    • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
      Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
      Bij normale slijtage;
      Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
      Sprake is van een van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
      Creon Online niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.
  • Waar kan ik mijn klacht melden?
    • Wij doen uiteraard ons uiterste best om u tevreden te houden. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u via onze contactpagina melden of via een klachtenbrief. De klachtenbrief kunt u sturen naar: Brugsestraat 140, 8020 Oostkamp. Binnen14 kalenderdagen nemen wij contact met u op, om de verdere afhandeling te bespreken.
      Mocht u ontevreden zijn over de geleverde bestelling, dan kunt u 3 kalenderdagen na de levering een mail sturen naar support@creon-online.eu. Probeer uw opmerking zo duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat wij direct weten waar het over gaat. Zodra wij uw mail hebben ontvangen, krijgt u een bevestigingsmail. Binnen 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op. 
      Naast de interne klachtenprocedure van de webshop, kan u steeds terecht bij BeCommerce en bij het Europese ODR-platform).
  • Overige vragen
    • Staat uw vraag er niet bij, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via onze contact pagina.