Winkelwagen 0

€ 0,00

Klachten

We hebben een aantal zaken voor u op een rij gezet.

Klachten

Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Schatting 72, 8210 Zedelgem. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar support@creon-online.eu. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht / geschil indienen bij BeCommerce en bij het Europees ODR Platform.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op!

Stuur een e-mail Stuur een e-mail

Neem Contact Op

Heeft u vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Neem contact met ons op!


Toevoegen